top of page
חיפוש
  • MorP

הסיפור של מיולי- המיול

טיולי השטח החדשים- יום כיף עם מחשבה על הסביבה



בשנים האחרונות, המודעות לשמירה על הסביבה והטבע הולכת ועולה. עם שינויי האקלים, ההתחממות הגלובלית ונזקי הפסולת שהפכו למוכרים יותר ולצערנו גם נפוצים יותר- מדובר באחריות של כולנו: לא רק להכיר בחשיבות של שמירה על הסביבה, אלא גם לפעול כדי לקדם אותה.

רכבי שטח הם כלי תחבורה המיועדים כשמם, לנהיגה בשטח- בדרך שאינה סלולה. מלבד טרקטורונים, חלק בלתי נפרד מהמשפחה הספורטיבית הם מכוניות עם מערכת הנעה כפולה (המכונות גם ג'יפים) אופנועי שטח (מוטורקרוס) ואף ניתן לראות דגמי משאיות עם יכולות אלה.

נהיגת שטח היא תחביב מהנה ומרתק- ובשנים האחרונות, ניתן לראות יותר ויותר רכבי שטח- על הכביש וגם בשטח כמובן. אמנם רכבים מכל הסוגים, בשל צריכת הדלק, נתפסים כלא ידידותיים לסביבה, אך גם כאן, התפתחויות טכנולוגיות חדשות המאפשרות לטייל בהנאה תוך כדי שמירה על הטבע, לנו ולדורות הבאים.


מיולי המיול- טרקטורון עם מנוע קטן וירוק

רכבי השטח החדשים, כמו מיולי המיול שלנו, כבר עשו את המעבר למנועים ירוקים יותר!

טרקטורונים ידועים כצרכני דלק קטנים בהשוואה למכוניות. בנוסף לכך, למנוע של מיולי 4 פעימות ומערכת הזרקת דלק המאפשרת חסכון ניכר בדלק.

אנחנו לא מציעים טיול אקסטרים, אלא יום טיול כיפי בטבע. בטיולי טרקטורונים מסוג זה, הנהיגה באופן טבעי היא נינוחה, במסלול מסומן ומוגדר- ומאפשרת הנאה מקסימלית מהנוף, הסביבה ומבת או בן הזוג לטיול..






חתימת טבע נמוכה- שמרו על הסביבה לדורות הבאים

בין אם בחרתם בטיול טרקטורונים במרכז, בצפון, או בדרום, הטבע הוא משאב ייחודי- המתכלה עם הזמן. חתימת טבע נמוכה משמעותה לשמור על הטבע כפי שהיה, לפני הגעתנו אליו.

הרי ירושלים הם יעד נהדר לטיול טרקטורונים במרכז, בשל יופיים הטבעי, האקלים הים-תיכוני שלהם, הצמחייה והחי. לכן, במהלך הטיול, יש לנסוע במסלול הייעודי והמסומן. הנסיעה במסלול, לא רק שומרת על הבטיחות האישית שלנו, היא גם תבטיח שהצמחייה והחי לא ייפגעו. כמו כן, המטיילים הבאים, אשר יגיעו אל המקום אחרינו, יזכו להנות מהנוף אותו אנו חווינו- ולא מ"חותמת" הגלגלים שהשארנו.

חלק חשוב נוסף, מכל יום כיף וכל טיול- הוא כמובן אוכל. לאכול בטבע זו חוויה מדהימה. אך שקיות פלסטיק, בקבוקים, או כל דבר שנשאיר אחרינו- יישאר שם למאות שנים, יפגע בחי וגם יהפוך את החוויה של המטייל הבא לפחות נעימה. אנו ממליצים להשתמש בשקית ועל הטרקטורון בה תוכלו לשים את כל הפסולת האישית המצטברת במהלך היום- בעת ההגעה חזרה אל הר אדר, זרקו את השקית לפח.


טרקטורונים במרכז- יום כיף בטבע

עכשיו, שאתם מכירים את הדגשים הבסיסיים ביותר לשמירה על הטבע, זה הזמן לבחור את הטיול המתאים לכם ביותר! מחפשים רעיון למתנה? יום כיף? טיול זוגי ? רוצים לשלב בטיול אטרקציות נוספות? הכל אפשרי!

למיולי המיול, טיולי טרקטורונים במרכז, בכל שעה ובכל מזג אוויר: פיקניק צהריים באווירה ייחודית, טיול שקיעה בשעות היפות ביותר של היום, יום שלם על הטרקטורון או מספר שעות בודדות כך שתספיקו לבקר באטרקציות נוספות באזור . נשמח להתאים לכם את טיול החלומות שלכם!

הטיול איתנו, הוא טיול עצמאי ללא מדריך, כשעל גבי כל טרקטורון- שני נוסעים בלבד. על הטרקטורון יכול לנהוג כל נהג, מעל גיל 24 עם וותק נהיגה של שנתיים לפחות- אין צורך בניסיון קודם בנהיגת שטח! הטיול מתאים למשפחות עם ילדים מעל גיל 5 וגם חברים על ארבע מוזמנים באהבה.

רוצים לדעת עוד? כל הסיבות לבחור ביום כיף איתנו, נמצאות ממש כאן: מיולי המיול- חווית שטח ייחודית- טיולי טרקטורונים במרכז .

נשמח לענות על כל השאלות שלכם! מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל עת בדרכים הבאות: פרטים ליצירת קשר


34 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page