top of page
חיפוש

טיול זוגי עם מי שאוהבים,

עודכן: 2 באוק׳ 2021


טיול זוגי עם מי שאוהבים- טיולי טרקטורונים במרכז

היום הולדת שלו מתקרב אבל אין לך רעיון למתנה? חשבת כבר על הכל כדי להפתיע אותה ולא מצאת את הדרך? זה הזמן לצאת לאוויר הפתוח, להנות מנופים עוצרי נשימה וטבע אין-סופי, אך לא פחות חשוב- להעביר זמן איכות בכיף וביחד. החוויה הייחודית אותה חיפשתם כבר כאן, טיול טרקטורונים במרכז! יום כיף או טיול זוגי, בהרי ירושלים והסביבה- בהתאמה אישית לכל אחד ואחת.

טיולי טרקטורונים- בשעות היפות ביותר של היום

יום כיף בשטח, או טיול זוגי הוא תמיד חוויה מרגשת. כשאתם יושבים זה לצד זו, על גבי הטרקטורון ורק הטבע סביבכם, מדובר ברגעים יפים אשר ילוו אתכם לשנים רבות. הטיולים שלנו, במיולי המיול הם טיולים עצמאיים ללא מדריך, כך שאתם אלה שבוחרים את המסלול, נהנים מפרטיות מקסימלית, בעוד את כל הפרטים הקטנים וההפתעות הקטנות אנחנו כבר הכנו עבורכם מראש!

ניתן לבחור בין יום כיף מלא בו הטרקטורון אתכם לאורך כל היום, או לקחת את הטרקטורון לטיול זוגי קצר ומהנה- של שעתיים בלבד- אך מדובר בשעתיים בלתי נשכחות! כידוע, אחד הגורמים המשפיעים ביותר על כל טיול- הוא מזג האוויר ושעות האור. בדיוק מסיבות אלה, לכל שעה ביום, הטיול והפעילות הייחודית לה:

ביום שטוף שמש, פיקניק צהריים בטבע, הוא הבחירה האידיאלית והטעימה ביותר! אל הנקודה המושלמת לפיקניק שלכם, תגיעו בנסיעה מהנה וחוויתית על גבי הטרקטורון. אפשרות נוספת, היא כמובן טיול זוגי בשעה מאוחרת יותר, כשהשמיים בשלל צבעים וגוונים, לקראת השקיעה. יש שיעידו שאלה הן השעות היפות ביותר של היום- גם אתם, וודאי תסכימו איתנו שאין רומנטי יותר מטיול זוגי הכולל בתוכו שקיעה מופלאה.

בנוסף, לעונות השנה מאפיין חשוב: האביב מתאפיין בפריחה והתחדשות, בעוד לסתיו הגוונים העזים שלו. לכל אחת מעונות השנה אווירה רומנטית ייחודית לה- ויחד איתה כמובן, הטיול המתאים ביותר!



"…Love is In the Air…."

בנסיעה בשטח באוויר הפתוח, תרגישו מיד את האהבה באוויר! אבל, כחלק מיום כיף רומנטי מוצלח, אנחנו ממליצים להתפנק עד הסוף! סביבנו, שלל אטרקציות (קישור לכתבה) המתאימות כמובן לזוגות, אותן לא תרצו לפספס! טעימת יינות נהדרים ביקב קסטל, ספא מפנק במלון כרמים, בו תוכלו גם לבלות את סוף השבוע ועוד:

מרכז המבקרים של יקב קסטל מציע סיור מרתק, במהלכו תכירו את הייחודיות של יקב קסטל, תלמדו הכל אודות תהליך ייצור היינות- וכמובן, כמו שאומרים, "יין ישמח לבב אנוש"- תוכלו לטעום מהיינות- ואפילו לרכוש בקבוק יין בוטיק, כמזכרת מהטיול הרומנטי אותו חוויתם.

הספא של מלון כרמים מציע פינוקים רבים, כך שאחרי שהוצאתם אנרגיה במהלך הטיול, הוא בהחלט המקום הנכון להתפנק ולהירגע!

יש עוד המון דברים לראות ולעשות סביבנו- ואנחנו נשמח לסייע לכם בבחירת האטרקציה שהכי תתאים לכם וכמובן בכל התיאום הנדרש.

טיול זוגי- העיקר זה הרומנטיקה

הטיולים שלנו במיולי המיול, הם טיולי טבע עם מחשבה על הסביבה. אין צורך בניסיון בנהיגת שטח כדי להנות מהם- כל נהג מעל גיל 24 עם וותק נהיגה של שנה יכול לנהוג בהנאה על הטרקטורון. גם כשמדובר בניווט, אין סיבה לחשוש, אנחנו נספק לכם את כל המפות וכל המידע. לתיאום טיול זוגי ורומנטי, מידע נוסף או כל שאלה, מוזמנים ליצור איתנו קשר, ממש כאן: פרטי יצירת קשר 0ffice@mule.co.il


36 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page