top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תEli Cohen

מה עושים באזור?

עודכן: 16 בדצמ׳ 2020

לא רק טיול טרקטורונים- אטרקציות במרכז שלא תרצו לפספס


ירושלים היא העיר הגדולה ביותר בישראל ובירתה האהובה כמובן. רבות נכתב על יופיה, על קדושתה, האטרקציות בעיר והיותה אחת האטרקציות במרכז הארץ בהן חובה לבקר. אך מסביב לירושלים, ממש בסמוך אלינו- מיולי המיול, טיולי טרקטורונים, אטרקציות מוכרות פחות, שישתלבו נהדר עם הטיול שלכם או בכל יום כיף אותו תחווה באיזור.

בין אם בחרתם בטיול קצר של שעתיים בלבד, או בין אם בחרתם ביום מלא עם הטרקטורונים שלנו, אנחנו ממליצים לבקר ביעדים הבאים:


הרי ירושלים- חלקו המרכזי של רכס הרי יהודה

הרי ירושלים נחשבים לחלק המרכזי של הרי יהודה המשתרעים מהר בעל חצור בצפון ועד בקעת באר שבע בדרום, כמו גם בין איזור השפלה ממערב ומדבר יהודה במזרח. הרי ירושלים גם נחשבים לחלקו הנמוך ביותר של הרכס- גובהם עד כ-918 מטרים מעל פני הים.

הטבע הפראי, החורשים, עולם החי, הצמחייה, האקלים הים-תיכוני והשטחים הפתוחים של הרי ירושלים, מרשימים ביותר והופכים כל טיול בהם לחוייה. כמובן, שהטרקטורון איתו תטיילו בהרים המרתקים אף יעצים את החוויה עוד יותר!

הבחירה בטיול טרקטורונים במרכז עם מיולי המיול- תשאיר חתימה נמוכה על הטבע (קישור לכתבה) ותשמור עליו.


אבו גוש- מועצה מקומית קטנה וייחודית

בהרי יהודה ומערבית למבשרת ציון, המועצה המקומית אבו גוש. כידוע, אוכל הוא חלק בלתי נפרד מכל יום כיף- ואבו גוש ידועה בחומוסיות הפופולריות שלה, הממתקים המקומיים והמאפיות האיכותיות. תושבי אבו גוש כיום הם מוסלמים, אך לצד המסגדים, תוכלו לראות בה גם כנסיות, מנזרים ושלל שרידים ארכיאולוגיים מרתקים מתקופות היסטוריות שונות. בנוסף, פעמיים בשנה (סוכות ושבועות) מתקיים פסטיבל מוזיקה אותו לא תרצו לפספס- פסטיבל אבו גוש. נתפלל שיתקיים בשנת 2021!


יקב קסטל- יין ייחודי ביקב משפחתי

היקב המשפחתי האהוב- יקב קסטל, הנמצא בהרי יהודה, מקדם את פניהם של העולים לירושלים כבר מעל ל-30 שנה- ובדיוק כמו שאומרים על יין, כך גם יקב קסטל, משתבח עם השנים.

מרכז המבקרים של יקב קסטל ירחיב כמובן על ההיסטוריה המרתקת שלו, תהליך הייצור של היינות, כמו גם יאפשר לכם לראות המו עיניכם, איך הכל קורה- מחדר המיכלים דרך מרתף החביות ועוד. כמובן, שתוכלו לטעום את כל אחד מששת היינות המשובחים של יקב קסטל- ולרכוש אותם לעצמכם או כמתנה.

העדויות הארכיאולוגיות מראות כי כרמים אפיינו את האיזור מאז ומעולם. המלצה נוספת היא להגיע אל אחד הכרמים במהלך הטיול עם הטרקטורון!


מלון גורדוניה - מלון בוטיק מהמם לזוגות.

לכל יחידה בריכת שחייה פרטית ונוף עוצר נשימה.

המלון ממוקם בקיבוץ מעלה החמישה.




מלון כרמים- לטיול ארוך יותר ומפנק יותר

מלון כרמים, מלון היוקרה של ישרוטל, השוכן ממש בין הכרמים, מציע חוויה ייחודית של יין וספא- והוא בחירה מצוינת לטיול זוגי ורומנטי , לחגיגה של אירוע מיוחד, או אם אתם רוצים להעביר באיזור יותר מיום כיף אחד- מה שבהחלט מומלץ!

במתחם הספא של מלון כרמים, 'ספא כרמים', 21 חדרי טיפולים ומגוון אפשרויות גדול לטיפולי יופי, בריאות ואפילו קיים טיפול גפן ייחודי למקום- Vinotherapy! בנוסף למתחם הספא- חמאם טורקי וסאונה, בריכה פנימית וחדר כושר מאובזר ומודרני לשימוש כל האורחים.

למלון כרמים בוטיק יין ייחודי ובר המציע יינות וקוקטיילים מעולים. חדרי המלון מאובזרים היטב ומפנקים ברמה הגבוהה ביותר- להם כמובן הנוף הייחודי של הרי ירושלים ויישובי האזור.




מבין האטרקציות במרכז- איך לבחור? אל דאגה, נשמח לעזור!

טיולי טרקטורונים במרכז , עם מיולי המיול, זו חוויה ייחודית ואחרת! נהיגת אקסטרים או דריפטים הם לא חלק מהטיול, היופי האין-סופי של הטבע, הוא כן. לצידו ומלבד המסלול עצמו, נשמח לסייע לכם בבחירת כל האטרקציות במרכז הטיול שלכם, האיכותיות ביותר ולטעמכם האישי- ואף לתאם אותן עבורכם. טיול נעים!

12 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page